Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- OR.111.5.2017
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas określony
- Rodzaj pracy
- prawo
- Stanowisko
- Podinspektor
- kadry@mopr.grudziadz.pl
- Telefon
- 56 69 68 706
- Fax
- 56/69 68 702
- Data składania
- 2017-12-28
- Data wygaśnięcia
- 2019-12-31
- Tagi
- Województwo
- KUJAWSKO-POMORSKIE
- Powiat
- Grudziądz
- Gmina
- Grudziądz
- Miasto
- Grudziądz
- Ulica
- ul. Ludwika Waryńskiego
- Numer budynku
- 34a
Grudziądz, dnia 14.12.2017 r.
OR.111.5.2017
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE GRUDZIĄDZ UL. WARYŃSKIEGO 34A
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
PODINSPEKTOR w Dziale Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
3.1 Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe
b) staż pracy minimum 5 lat, w tym nie mniej niż 3 lata w jednostkach administracji publicznej na stanowisku urzędniczym związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych i sporządzaniem decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
c) spełnianie warunków określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)
3.2 Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.1257),
b) Znajomość ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 697 ze zm.),
c) Umiejętność pracy w zespole,
d) Sumienność, uczciwość, komunikatywność,
e) Umiejętność obsługi komputera (program pakietu Microsoft Office).
1. Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku:
1) Gromadzenie niezbędnej dokumentacji (w tym w środowisku rodzinnym) i przygotowywanie projektów decyzji dotyczących opłat osób zobowiązanych za pobyt dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej.
2) Udzielanie pomocy usamodzielnianym wychowankom opuszczającym po osiągnięciu pełnoletności rodzinną pieczę zastępczą ubiegającym się o świadczenia na kontynuowanie nauki, usamodzielnienie i zagospodarowanie oraz przygotowywanie projektów decyzji i list wypłat w tym zakresie.
3) Pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej nie posiadających możliwości osobistego wskazania opiekuna, modyfikowanie Indywidualnych Programów Usamodzielnienia oraz sporządzanie okresowej oceny realizacji programu.
4) Gromadzenie dokumentacji dotyczącej środowiska rodzinnego wychowanków przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej i sporządzanie na potrzeby innych powiatów informacji o sytuacji rodziny dziecka oraz możliwości jego powrotu do rodziców biologicznych.
5) Obsługa programu komputerowego w zakresie wprowadzania danych, sporządzania decyzji, list wypłat oraz sprawozdań.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy – II piętro budynku przy ul. Waryńskiego 34A, winda, podjazd dla osób niepełnosprawnych, WC dostosowane dla osób niepełnosprawnych
2) praca przy komputerze i w terenie
3) bezpośredni kontakt z klientem
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: mniej niż 6 %
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) C.V.
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w Dz. U. z 2017 r. poz. 894)
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (oryginały do wglądu)
5) kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie (oryginały do wglądu)
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Do dnia 28 grudnia 2017 r. w Dziale Organizacyjnym MOPR (kadry), ul. Waryńskiego 34A, pokój 102.
Dokumenty, które wpłyną do tutejszego Ośrodka niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Po przeprowadzonej analizie dokumentów, osoby spełniające wymagania formalne (niezbędne pkt 3.1) zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną lub/i test kwalifikacyjny.
9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR (I piętro)oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MOPR (mopr.bip.gov.pl).
Osoba, która zostanie zatrudniona zobowiązana będzie do dostarczenia w ciągu miesiąca od dnia zatrudnienia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
/-/ DYREKTOR
Włodzimierz Zieliński
Grudziądz, dnia 8.01.2018 r.
OR.111.5.2017
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu, ul. Waryńskiego 34A
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
PODINSPEKTOR w Dziale Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej (1 etat)
3. Wybrany kandydat:
PaniMonika Jaranowska zam. w Grudziądzu
4. Uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata:
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Dziale Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej wybrano kandydatkę, która posiada odpowiedni poziom wiedzy niezbędnej do pracy na ww. stanowisku.
/-/ DYREKTOR
Włodzimierz Zieliński