Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- OR.111.1.2018
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas określony
- Rodzaj pracy
- prawo
- Stanowisko
- Referent
- kadry@mopr.grudziadz.pl
- Telefon
- 56 69 68 706
- Fax
- 56/69 68 702
- Data składania
- 2018-01-15
- Data wygaśnięcia
- 2019-12-15
- Tagi
- Województwo
- KUJAWSKO-POMORSKIE
- Powiat
- Grudziądz
- Gmina
- Grudziądz
- Miasto
- Grudziądz
- Ulica
- ul. Ludwika Waryńskiego
- Numer budynku
- 34a
Grudziądz, dnia 05.01.2018 r.
OR.111.1.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE GRUDZIĄDZ UL. WARYŃSKIEGO 34A
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
REFERENT w Dziale Organizacyjnym
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
3.1 Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku do obsługi kadrowej pracowników
b) staż pracy – min. 2 lata przy wykształceniu średnim
c) spełnianie warunków określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)
3.2 Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze kadrowej pracowników
b) bardzo dobra znajomość przepisów ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.)
c) znajomość przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1786 z późn. zm.)
d) bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
(t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.)
e) znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2046 z poźn. zm.)
f) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U.
z 2017 r., poz. 1769 z późn. zm.)
g) znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)
h) umiejętność redagowania pism i praktycznego stosowania przepisów prawa
i) umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy, w tym pod presją czasu
j) umiejętność analitycznego myślenia, współpracy
k) komunikatywność, dokładność i terminowość
l) umiejętność obsługi komputera (programy kadrowo - płacowe, programy pakietu Microsoft
Office).
4. Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku:
1) prowadzenie spraw kadrowych wynikających z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku
pracy w tym w szczególności:
- prowadzenie akt osobowych pracowników
- sporządzanie umów o pracę, porozumień oraz świadectw pracy
- przygotowywanie dekretów płacowych dotyczących m. in. nagród jubileuszowych, dodatków
za wieloletnią pracę, specjalnych i innych
- prowadzenie i sprawdzanie list obecności pracowników
- prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich
- prowadzenie kartotek ewidencyjnych i urlopowych pracowników
- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne)
- przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników
- prowadzenie ewidencji czasu pracy
2) prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo – płacowym
3) prowadzenie obsługi kancelaryjnej związanej z naborem kandydatów na wolne stanowiska
urzędnicze
4) prowadzenie rejestru wydanych legitymacji służbowych
5) sporządzanie sprawozdań dotyczących spraw osobowych
6) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w szczególności dotycząca zatrudniania w ramach
robót publicznych oraz organizowania staży
7) sporządzanie i przekazywanie do działu FK dokumentów niezbędnych do naliczania
wynagrodzeń oraz innych zmian płacowych dotyczących pracowników
8) współpraca z inspektorem ds. bhp w sprawach wypadków w pracy, w drodze do i z pracy
9) sprawowanie zastępstwa w sekretariacie Ośrodka w czasie nieobecności sekretarki.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1)miejsce pracy – I piętro budynku przy ul. Waryńskiego 34A, winda, podjazd dla osób
niepełnosprawnych, WC dostosowane dla osób niepełnosprawnych
2) praca przy komputerze
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: mniej niż 6 %
6. Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny
2)C.V.
3)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w Dz. U. z 2017 r.
poz. 894)
4)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (oryginały do wglądu)
5)kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów
potwierdzających zatrudnienie (oryginały do wglądu)
6)oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Do dnia 15 stycznia 2018 r. w Dziale Organizacyjnym MOPR (kadry), ul. Waryńskiego 34A, pokój 102.
Dokumenty, które wpłyną do tutejszego Ośrodka niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Po przeprowadzonej analizie dokumentów, osoby spełniające wymagania formalne (niezbędne
pkt 3.1) zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną lub/i test kwalifikacyjny.
9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR
(I piętro)oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MOPR (mopr.bip.gov.pl).
Osoba, która zostanie zatrudniona zobowiązana będzie do dostarczenia w ciągu miesiąca od dnia zatrudnienia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
/-/ DYREKTOR
Włodzimierz Zieliński
Grudziądz, dnia 26.01.2018 r.
OR.111.1.2018
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu ul. Waryńskiego 34A
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
REFERENT w Dziale Organizacyjnym (1 etat)
3. Wybrany kandydat:
Pani Beata Pogan zam. Grudziądz
4. Uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata:
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Dziale Organizacyjnym wybrano kandydatkę, która posiada wiedzę oraz cechy osobowości i predyspozycje ważne dla ww. stanowiska pracy.
/-/ DYREKTOR
Włodzimierz Zieliński